FAQ, nejčastější otázky

Nevíš si rady a potřebuješ znát odpověď na tvé otázky? Sestavili jsme pro tebe nejčastější dotazy, se kterými se setkáváme. V případě, že svou odpověď zde i přesto nenajdeš, neváhej kontaktovat naší zákaznickou podporu, která ti je k dispozici každý pracovní den od 8:00 – 16:30. 

FAQ

Jaké typy dopravy v rámci ČR nabízíte?

V rámci ČR doručujeme zásilky prostřednictvím DPD, Zásilkovny a spol. Intime.

Lze vyzvednout objednávku osobně?

Tvojí objednávku si můžeš vyzvednout na naší centrále, tj. The Revolution Company s.r.o., Na Radosti 399, Praha 5 - Zličín, 155 21.

Za jak dlouho mi zboží dorazí?

Uhrazené objednávky a objednávky na dobírku přijaté do 11:30 v pracovní den expedujeme tentýž den. Zboží je doručeno druhý pracovní den v případě zvolení dopravy skrz Zásilkovnu, nebo do dvou pracovních dnů v případě DPD.

Jaká je výše poštovného?

DPD 89,-, výdejní místa Zásilkovny 69,-, Intime 99,-, osobní odběr 19 Kč. Platba převodem 0 Kč, kartou skrze GoPay 0 kč, dobírkou 39,-. 

Jakým způsobem mohu za objednávku zaplatit?

Nabízíme úhradu bankovním převodem, platební kartou nebo dobírkou.

Jaké je číslo účtu pro platbu převodem na bankovní účet?

Platbu převodem pro ČR proveď na číslo účtu: 2000615215/2010, vedený u společnosti FIO Banka a.s. Jako variabilní symbol platby prosím uveď číslo tvojí objednávky.

Jak poznám, že je zboží skladem?

Pokud je u produktu označení "skladem", tak je zboží skutečně skladem a tedy připraveno k okamžitému vyexpedování.

Pokud se vyskytne problém, na koho se mohu obrátit?

V případě problémů či připomínek se prosím obrať na naši zákaznickou podporu, která ti je k dispozici na info@xobeauty.cz, nebo na telefonním čísle 731 078 065 a to od 8:00 do 16:30.

Jak nakládáte s osobními daty?

Osobní údaje našich zákazníků zpracováváme a chráníme v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. 4. 2016 (obecné nařízení o ochraně osobních údajů – tzv. „GDPR“). Další podrobnosti najdete v dokumentu „Informace o zpracování osobních údajů, používání cookies a právech subjektů údajů“, který je dostupný na webových stránkách našeho e-shopu.

Co mám dělat, pokud mi zboží dorazí poškozené, či zásilka nekompletní?

V takovém případě prosím kontaktuj naši zákaznickou podporu na e-mail info@xobeauty.cz s číslem tvojí objednávky. Bližší informace také nalezneš v sekci „Reklamace“.

Mohu svou objednávku stornovat?

Pokud si přeješ objednávku zrušit, zašli žádost o storno s číslem objednávky na e-mail info@xobeauty.cz a my tvou objednávku stornujeme.

Je zboží originální?

Ano, naše zboží objednáváme od oficiálních výrobců a distributorů.

Jaká je garance vrácení peněz?

Zákazník má právo do 14 dnů po přijetí zásilky odstoupit od kupní smlouvy a nepoškozené zboží nám zaslat zpět. V případě odstoupení od kupní smlouvy vrátí prodávající kupní cenu kupujícímu všechny peněžní prostředky včetně nákladů na doručení zboží, které od kupujícího na základě kupní smlouvy přijal a to nejpozději do 7 dnů od skončení lhůty na přezkoumání zboží a to bezhotovostně na účet určený kupujícím. Jestliže však kupující v objednávce zvolil jiný, než nejlevnější způsob doručení zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající kupujícímu náklady na doručení zboží pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu doručení zboží. 

Kam mohu zásilku v případě odstoupení od smlouvy vrátit?

Zásilku prosím zašli na adresu The Revolution Company s.r.o., Na Radosti 399, Praha 5 - Zličín, 155 21.

Jak funguje vaše záruka 1 rok na vrácení?

Kupující, který je spotřebitelem, má právo od kupní smlouvy bez uvedení důvodu odstoupit, a to ve lhůtě jednoho (1) roku ode dne převzetí zboží. Kupující však není oprávněn odstoupit od kupní smlouvy v případě zboží dodaného v uzavřeném obalu, které kupující z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit (např. při otevření kosmetických přípravků a jiného zboží, které přichází do přímého styku s pokožkou).

Jak je zboží baleno?

Zboží zabalíme velmi pečlivě do bublinkové fólie a následně do malé skládací lepenkové krabice, která je vyplněna recyklovatelnou výplní.

Pokud není zboží skladem a já si přesto chci objednat?

Zboží, které není skladem je označeno informací "není skladem". Objednat zboží, které není skladem nelze. Je tedy nutné posečkat na opětovné  naskladnění.